woah!

yesterday,aku pergi 'lepaking' dgn cik rain and cik shiera.the plan adalah nak tgk pisau cukur.mmg lame dah nak tgk.finally, dpt jugak tgk semalam.then, all of us pergi la jalan-jalan.suddenly, dpt text msg from cik tyra. " result da kuaa!!".
terkejut kot!! Oh my gucci!!*ini adalah ayat pisau cukur.last week ramai org kate result suppose keluar on 25th nov.tp ptg smlm dah keluar pulak.ramai pulak called aku asking da check result ke belum.tapi at that time aku dkt luar.so, xboleh la nak check lagi.bila aku tnye mcm mane result dorg,ramai kate teruk. itu menambahkan rse cuak gila aku nak check result sebab mse final ri tu mmg jawab mcm taik sje.aku x check pon result until pukul 1 pagi td.actually,aku da tertido.pastu mcm mane tah boley tersedar dan tergerak hati nak bukak website tgk result.hasilnye.taddaaa.dan result itu kelihatan mcm berbaloi la kot utk kemalasan aku.sapa suruh xnak study.padan muka!!*ditujukan kpd diri sendri.anyway,itu sudah berlalu.apo nak buat lagi.next sem perlu lebey rajen.itu adalah azam nk masuk 19 thun next month.haha.


No comments: